Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

Σκίστε τον

Απλή υπενθύμιση..Εχω χαρακτηριστεί από φίλους και μη, αριστερός ως προς τις ιδεολογικές μου απόψεις..Διαβάσαμε λοιπόν ότι συνελλήφθη το τέρας της Πάρου..και είναι πακιστανός..θα πω αυτά που σκέφτομαι γρήγορα και περιληπτικά..μην τυχόν ακούσω προδευτικούς να λένε για κακόμοιρους πακιστανούς που ήρθαν για το μεροκάματο..το συγκεκριμένο τέρας πρέπει να σταματήσει να ανασαίνει..με οποιοδήποτε τρόπο..είτε εντός είτε εκτός φυλακών.. Σ-Κ-Ι-Σ-Τ-Ε   ΤΟΝ.. χωρίς κανένα έλεος..έχει ταυτοποιηθεί 100% και το δείγμα  dna..οπότε μην καθυστερείτε..ας σταλεί στην επόμενη ζωή..
ΥΓ.   οι ευχές μου για το άτυχο κορίτσι αυτονόητες..

5 σχόλια:

  1. Πάντοτε ήμουν της άποψης ότι κακώς καταργήθηκε η εσχάτη των ποινών. Παρόμοια εγκλήματα κατά τη γνώμη μου πρέπει να τιμωρούνται με εκτέλεση. Αφ' ενός δεν υπάρχει περίπτωση περίπτωση σωφρονισμού και αφ' ετέρου για παραδειγματισμό. Πρέπει να μάθουν ορισμένοι ότι δεν μπορούν να παίζουν με τις ζωές άλλων και κυρίως παιδιών. Κι αν το κάνουν θα πληρώσουν το ανάλογο τίμημα το οποίο βεβαίως θα είναι η δική τους ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προσπαθώ να έρθω στη θέση του πατέρα και να σκεφτώ ποια θα ήθελα να είναι η τιμωρία σε αυτόν τον μπάσταρδο που ήρθε στη χώρα μου με το έτσι θέλω και έκανε αυτό το έγκλημα σε ενα κορίτσι μόλις 15 ετων,θα ήθελα και εγω την ίδια τιμωρία κλεομβροτε σε αυτόν τον δολοφόνο που και ακόμα και την μανα του να ρωτήσεις το ίδιο θα σου έλεγε

      Διαγραφή
  2. Θέλω μαζί του να τιμωρηθεί και ο τσόγλανος ο ιδιοκτήτης ξενοδοχείου που τον είχε παράνομο στη δουλεία του,όπως θέλω να τιμωρηθούν και όλοι όσοι απασχολούν ανθρώπους πάρανομους προκειμένου να βγάλουν λεφτά γλιτώνοντας έξοδα απο τη μισθοδοσία τους....Για μένα το μήνυμα δεν πρέπει να είναι ΣΚΙΣΤΕ ΤΟΝ αλλά ΔΙΩΞΤΕ ΤΟΥΣ φτάνει πια....κρατήστε αυτούς που θέλουν να ζήσουν τίμια στη χώρα μας....και κάτι άκομα κλείστε όλες τις επιχειρήσεις που απασχολούν πααράνομους μετανάστες......ΤΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μέχρι αύριο εύχομαι να μετανοήσει ο πακιστανός..και να ''αυτοκτονήσει'' ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΟΠΗ ΤΟΥ ΠΟΠΟΥ ΤΟΥ ΣΩΛΗΝΑ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΕΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή