Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

ΨΑΡΑΔΙΚΑ?ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ...

Η αλήθεια είναι οτι περίμενα να γράψει κάποιος δυο αράδες για το θέμα,
αλλά γνωρίζοντας οτι κάποιοι είστε ακόμη σε καλοκαιρινό mood, κάποιοι έχετε δουλειές, κάποιοι διαβάζετε και κάποιοι τρέχετε γιατί παντρεύεστε αποφάσισα να ασχοληθώ και να καταθέσω την άποψή μου, θα μου πεις τώρα σιγά το θέμα ρε φίλε, δίκιο έχεις θα σ απαντήσω, άμα δεν γουστάρεις όμως άνοιξε την ΤV, παίζει για 176η φορά το καφέ της Χαράς, ωραίο είναι, αλλά μάλλον τα χεις δει όλα τα επεισόδια, είδες, τι  σoυ λέω τόση ώρα, γι αυτό κάτσε COLUBRA...
  Πέσανε τα ψαράδικα λοιπόν...μάλιστα...ιστορικό δεν θα το χαρακτήριζα(εκτός αν ο Εμμανουήλ Παπάς ψώνιζε καμμιά σαρδέλα,καμμιά αθερίνα, κανένα γαύρο και άλλα αλιευτικά)δεν είμαι και σίγουρος,αν κάποιος γνωρίζει ας με διορθώσει, Ιστορία είχα 11.
  Δεν νομίζω επίσης οτι ήταν τόπος συνάντησης για ραντεβού,είτε επαγγελματικό είτε αισθηματικό-το φαντάζεσαι, μωρό μου σε περιμένω στις 10 πίσω απο τα τελάρα με τα μπαρμπούνια να σου ξηγήσω το όνειρο...
  Ο κυριότερος όμως κατά την γνώμη μου λόγος είναι οτι επρόκειτο για την  κεντρικότερη και για την  πιο σοβαρή εστία μόλυνσης στην πόλη,θέλεις από την δυσοσμία των ψαριών,θέλεις οτι εκτός από ψαραγορά λειτουργούσε εξτρά και σαν δημόσια ουρητήρια,όσοι δεν προλάβαιναν βράδυ να πανε σπίτι για ψιλό η χοντρό το έκοβαν εκεί μέσα και καθάριζαν,πήγαιναν το πρωί οι ψαρέμπορες και καθάριζαν κακάκια,ανθρώπινα-σκυλίσια,εχω ποικιλία λέμε, έλα πάρε-πάρε...το αν διάφοροι χρήστες ναρκωτικών μπαινόβγαιναν εκεί μέσα είναι ανεπιβεβαίωτο αλλά πολύ λογικό να το σκεφτεί κάποιος καθότι ο χώρος ήταν αφύλακτος...
  Το μόνο θετικό που τους έβρισκα ήταν που όταν ανέβαινα επάνω στον Κουλά και κοίταζα την πόλη,έψαχνα τις καμάρες της οροφής τους(χαρακτηριστικότατες)για να βρω πιο εύκολα το πατρικό μου,πλέον δεν μου είσασταν χρήσιμα ούτε για αυτό αφενός γιατί 30φεύγα χρόνια τώρα ξέρω που περίπου πέφτει το πατρικό,αφετέρου γιατί άλλαξα σπίτι...
  Για επίλογο λοιπόν άντε γεια ψαράδικα,δεν θα μου λείψετε καθόλου και μακάρι οι τοπικές αρχές να φτιάξουν κάτι καλό να το χαρεί και ο κόσμος,για ψαράκια υπάρχουν και άλλα μαγαζιά, υπάρχει η  λαική ακόμα και οι πλανώδιοι,αυτοί κλέφτες θα γίνουν,καθάρισε μου ένα φαγγρί σε παρακαλώ...

ΥΓ.Ξεκαθαρίζω οτι δεν είχα κανένα πρόβλημα με όλους αυτούς που είχαν μαγαζιά εκεί μέσα και βγάζαν το ψωμί τους(και το ψάρι τους),όπως επίσης το οτι είμαι λάτρης των ψαριών,αυτά προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

5 σχόλια:

  1. Ως κτήριο πραγματικά το σιχαινόμουν...ωστόσο έχω πάει σε αυτό απο μικρό παιδί γιατί η μάνα μου με έστελνε να μάθω ζωγραφική εκεί σε ηλικία 7 ετών (ο δάσκαλος με έδιωξε στις 10 ημέρες, λόγω πλήρους έλλειψης ταλέντου) αλλά με έστειλε και στα 8 μου για να μάθω σκάκι(έμεινα 6 μήνες και μετά βαρέθηκα να μη μιλάω όταν παίζω).Επίσης σύντροφοι στα ψαράδικα έχουν συμβεί και χαρτοπαικτικά γεγονότα ονόματα να μη λέμε στα οποία αν θυμάμαι καλά είχα βγει και κερδισμένος.Κατά τα άλλα θα συμφωνήσω μαζί σου οτι αυτό το πράγμα δεν μου θυμίζει τίποτε άλλο δεν με αγγίζει ούτε και συμβολίζει μέσα μου τίποτε...Ας πάει λοιπόν στο διάολο και ας απελευθερωθεί ο καταπιεσμένος Ινστουνδιακός λαός......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κ εγώ με τη σειρά μου πήγα εκεί για κιθαρα (έφυγα στους 3 μήνες) υπολογιστές (έφυγα στους 2) κ ένα δύο μαθήματα σκάκι. Αυτό που με κρατούσε μερόνυχτα κ το ευχαριστιόμουν ήταν τα χαρτοπαικτικά γεγονότα...Στην αίθουσα με τα όργανα της μπάντας τιγκαρισμένη ασφυκτικά από καπνούς...Κ πάντα μας έβρισκε το ξημέρωμα. Ωραία χρόνια...Τώρα που υπάρχουν κ άλλα μέρη που μπορούν να μας "διασκεδάσουν" χέστηκα για το γκρέμισμα του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλά ε κ γω ζωγραφική και σκάκι πήγαινα εκεί... θα μπορούσαμε να είχαμε γνωριστεί από τότε allis και να μην χάναμε τον χρόνο μας από δω και από κει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ να γράφεις μόνο αλήθειες. Ποιο σκάκι βρε κοπέλα μου...Αγωνία στα χαρτιά έκανες 5 μήνες να μάθεις

      Διαγραφή
  4. KOΥΛΤΟΥΔΙΑΡΗΔΕΣ ΤΟΥ ΚΟΛΟΥ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ,ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΧΩΡΑΦΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΣΩΛΗΝΑ-ΜΠΕΚ-ΠΥΡΑΥΛΟ,Ε ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG TI EΠΙΠΕΔΟ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ,ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΚΑΘΟΣΑΣΤΑΝ ΚΑΙΡΟ ΒΛΕΠΩ,ΜΠΡΑΒΟ,ΜΠΡΑΒΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή