Τρίτη, 17 Απριλίου 2012

AYTOKINHTA ΠΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΕΠΟΧΗ-VW KAEFER



ΓΕΝΙΚΑ-Ισως το πιο αγαπητό,το πιο δημοφιλές και σίγουρα η πιο cult φιγούρα στην ιστορία της αυτοκίνησης.
Λατρεύτηκε από πολλούς,έγινε ταινία,(θυμάστε τον Herbie το κατσαριδάκι?),πούλησε τα περισσότερα κομμάτια παγκοσμίως(ξεπέρασε τα 21.000.000)μέχρι που διακόπηκε η παραγωγή του στα μέσα της δεκαετίας του 00 στο Μεξικό.Αξίζει να σημειωθεί οτι στο διάστημα που ήταν στην παραγωγή(1939-2004 η 2005)δεν υπέστη καμμία ουσιαστική βελτίωση προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό.Είχε τη μαγκιά να πουλάει έτσι όπως ήταν.ΙΣΤΟΡΙΑ-Το 1933 ο Χίτλερ αναθέτει στον τότε μηχανικό FERDINAND PORSCHE(ναι αυτός ήταν που μεταπολεμικά ίδρυσε την εταιρία με τα γνωστά sportscars)τη δημιουργία ενός προσιτού και φθηνού αυτοκινήτου για το λαό,εξ ου και το όνομα(VOLKSWAGEN σημαίνει το αυτοκίνητο του λαού).Το αποτέλεσμα το βλέπουμε όλοι μας σχεδόν απαρράλαχτο μέχρι και σήμερα.ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ-Οι πιο σκληροπηρυνικοί βάζαν επάνω κινητήρα από PORSCHE,το αμάξι κυριολεκτικά πήγαινε τέζα,έχουν αναφερθεί και κινητήρες από SUBARU.ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΣΗΜΕΡΑ ΕΝΑΝ,ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΣΟ ΤΟ ΜΑΛΛΙ?Φυσικά υπάρχουν ακόμα και τα περισσότερα είναι σε καλή κατάσταση,το θέμα φίλος είναι οτι οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες έχουν σκάσει πολλά για να τα φέρουν στην κατάσταση που είναι οπότε...Αν βρεις κανένα ξεχασμένο σε καμμιά αυλή να κάθεται υπολόγισε από 500-1500,αλλιώς φεύγει πολύ...ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ-Δεν πάει βήμα,σέρνεταιΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ-Πλάκα κάνεις ρε?Πόρτες,τιμόνι,ταχύτητες.ΔΕΙΚΤΗΣ ΚΕΦΑΛΟΓΥΡΙΣΜΑΤΟΣ-Εγγυημένος,θα σε κοιτάει ο 10χρονος μέχρι και ο 65,το σίγουρο είναι οτι δεν περνάς πουθενά απαρατήρητος.Θα επανέλθω με ανάλογο μοντέλο...

2 σχόλια:

  1. Μπράβο Uki.Ακόμη μια πολύ καλή ανάρτηση.Ήμουν σίγουρος ότι κάτι τέτοιο θα συνέβαινε γι'αυτό κ σε έπρηζα να κάνεις την αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή