Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

πολύ κρύο


ήταν ένα άλογο και πήγε να πιει μια μπυρίτσα σε ένα μπαρ, μπαίνει μέσα στο μπαρ και βλέπει να είναι μια κατσίκα σε ένα τραπέζι,σε ένα αλλο τραπέζι μια αγελάδα με ένα σκύλο και άλλα ζώα να μην σας τα πολυλογώ, λέει στον μπάρμαν να του βάλει μια μπύρα <<...μια μπύρα παρακαλώ και να μου πεις πόσο έχει >>> του βάζει την μπύρα ο μπάρμαν <<... ορίστε η μπύρα σας και κοστίζει 30ευρώ >> και απαντάει το άλογο <<...ΠΟΣΟ????γι'αυτο δεν πατάει άνθρωπος εδώ μέσα!!!!>>>

9 σχόλια:

  1. Καλό ήταν teli μου. Αρκετά καλό θα έλεγα. Τέλειο είναι σαν εσένα...(γλύφω τώρα μιας κ ακούγεται ότι θα συζητηθεί η παύση της εξορίας μου κ ψάχνω για συμμάχους που θα πουν μια καλή κουβέντα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα!!!!δεν χρειάζεται να γλείφεις φίλε μου εγώ ποτέ δεν συμφώνησα με αυτή την απόφαση που έβγαλαν τα άλλα τομάρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα μου άρεσε πολύ.
    Παρεμπιπτόντως θα διηγηθώ κι εγώ μια παραπλήσια ιστοριούλα που πρωταγωνιστούσα εγώ:
    Με στέλνει λοιπόν η απαισιοτάτη ακατανόμαστη πλην γλυκιά σγουρομάλλα να της πάρω υγρό για φακούς επαφής γιατί προφανώς ήθελε να κρατήσει το χαρτζιλίκι της. Πρόθυμος εγώ να εξυπηρετήσω το κορίτσι μου και ως άνδρας που φέρνει λεφτά στο σπίτι, δέχομαι. Μπαίνω σε ένα φαρμακείο και παραγγέλνω το σκεύασμα και περιμένω να ακούσω μία τιμή της τάξεως των 3-5 ευρώ. Και μου λέει ένα 13,5 ευρώ κι έχω μείνει μ@λ@κ@ς. Και η απάντηση:
    Πόσο;;; Φαρμακείο είστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχαχα!!Κλεο οι ιστοριούλες σου είναι απολαυστικές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. TO AΝΕΚΔΟΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΛΙΑΝ ΚΑΛΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΦΙΛΟΤΙΜΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ,ΕΛΕΕΙΝΕ ΓΛΕΙΦΤΗ,ΙΧΝΟΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑΣ,ΑΝΤΕ ΨΟΦΑ ΕΚΕΙ ΚΑΤΩ ΣΤΙΣ ΛΑΣΠΕΣ,ΚΑΙ Η ΜΠΕΛΙΤΣΑ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΡΕ ΚΛΕΟ ΜΕ ΠΕΘΑΝΕΣ!!!ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΙΟ ΗΤΑΝ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΥΑΣΜΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ωραία ήταν και τα δυο γιατί σας φαντάζομαι να τα λέτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι να έκανα ρε Λεφτερίνιο... Το πήρα. Είχα λεφτά πάνω μου. Το ήξερε η πονηρούλα... Αν δεν είχα δεν θα με έστελνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή