Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Ο ΓΕΡΟΣ ΣΤΑΠΕΝ ΚΑΙ Η ΜΟΙΡΑΣΙΑ......

Ο Ζάμπλουτος ΣΤΑΠΕΝ....
  στα βαθιά του γεράματα αποφασίζει να μοιράσει τον τεράστιο στόλο με τα πούλμαν του που στο σύνολο τους είναι 19....Φωνάζει τα τρία αγαπημένα του παιδιά τον allis, το παλτό και τον vlado.....
-Αγαπημένο μου παλτό ως αδελφός του πνευματικού μου αδελφού θα πάρεις το 1/2 των πούλμαν
-Allis ως ανεκπλήρωτε αιώνιε έρωτα θα πάρεις το 1/4 των πούλμαν
-Vlado ως παντοτινό στήριγμα μου θα πάρεις το 1/5 των πούλμαν.
-Σας εξορκίζω και τους τρείς να μην πουλήσετε κανένα απο τα πούλμαν μου και σας δίνω την κατάρα να κληρονομήσετε την ρητορική και την ευλυγισία μου αν τυχόν παραβείτε τον όρκο......
Βγαίνουν έξω τα παιδιά και o allis μες τα νεύρα βρίζει τον ΣΤΑΠΕΝ..
- Και τ
ώρα με τον κωλόγερο που μπλέξαμε πως θα μοιράσουμε τα πούλμαν, ούτε στο τέλος ήταν ικανός να κάνει κάτι σωστό...
Οι κραυγές του ακούστηκαν ως τα Κιούπλια και ο Uki τους πλησίασε και τους είπε...
-Ρε κορόιδα υπάρχει λύση να του τα πάρετε του ζάμπλουτου ΣΤΑΠΕΝ χωρίς να μετατραπείτε σε ΑΜΕΑ.....
Πώς θα γλιτώσουν οι τρείς νέοι απο την αιώνια κατάρα του ΣΤΑΠΕΝ?????

14 σχόλια:

  1. Εγώ θα πάρω μόνο 5, ο Vlado 4 κ το παλτό 10? Κ να έχω φάει τα καλύτερά μου χρόνια μαζί του...Τραγικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο ΣΤΑΠΕΝ υπήρξε πάντα στη ζωή του δίκαιος...κάτι ξέρει και μέσω ένος γρίφου προσπαθεί να μοιράσει την τεράστια περιουσία του.Άσε λοιπόν τα παράπονα και αναλογίσου: Στη ζωή δεν έχει αξία η διάρκεια αλλά η ποιότητα....και με το παλτό αν μη τι άλλο πέρασε ποιοτικά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ασχετο με την αναρτηση, αγαπητε κλεο,μιας και ειναι της μοδας βαλε ως τεταρτη επιλογη αντι για μπλιαχ, τρααααατζικ!Συμφωνει κανεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. my mens ο γριφος ειναι απλα αλυτος ο ΣΤΑΠΕΝ ολους θα μας θαψει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ότι πάντα ο Uki τους πονηρεύει είναι τυχαίο?
    Κ το ότι ο ΣΤΑΠΕΝ τους προβληματίζει όλους τόσο πολύ επίσης τυχαίο?
    Ο allis αδικείται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι 3 συνεχιστες της δυναστειας του ΣΤΑΠΕΝ θα πρεπει ξοδευτουνε αν θελουνε να μοιρασουν σωστα το στολο του.Θα πρεπει λοιπον να νοικιασουνε ενα πουλμαν.τοτε θα εχουν πλεον 20
    το παλτο θα παρει το 1/2 των 20 δηλαδη 10
    ο Allis θα παρει το 1/4 των 20 δηλαδη 5
    ο Vlado θα παρει το 1/5 των 20 δηλαδη 4
    Συνολο θα παρουν οι 3 μαζι 19.Θα περισσεψει το πουλμαν που νοικιασανε και θα το επιστρεψουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. θα προτιμησω να καψω ολα τα πουλμαν αν γινει ετσι η μοιρασια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. η δικαια κληρονομια ειναι η εξης...allis ολα τα πουλμαν επειδη ως συγχρονος Κολομβος ανακαλυψε ''την δικη μας κοντινη αμερικη''..εγω παιρνω ακινητη περιουσια και ρευστο και οι υπολοιποι ας μαλωσουν για το ποιος θα ειναι η αναδοχη οικογενεια σε σοσουλα και κοπρο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΣΤΑΠΕΝ: ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΟΛΑ ΕΓΩΪΣΤΕΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. γιατι να πληwνω εγω παντα το 95% του weφενε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή