Παρασκευή, 27 Απριλίου 2012

ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΩ - ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΩ


     Σε λίγες μέρες φτάνει στο τέλος κ η φετινή σχολική χρονιά κ αρχίζουν οι προαγωγικές εξετάσεις. Κ είπα να ασχοληθώ με ένα θέμα για το οποίο όλοι μας (σχεδόν) έχουμε αφιερώσει αρκετές ώρες σκληρής προετοιμασίας στα χρόνια που περάσαμε φάτσα στον πράσινο πίνακα, ελπίζοντας να τα διαβάσει κάποιος νεαρός αναγνώστης μας κ να ωφεληθεί απο αυτό, "ΤΑ ΣΚΟΝΑΚΙΑ"!!!
     Θεωρούσα τον εαυτό μου αρκετά καλό στην αντιγραφή αλλά ο διπλανός μου ήταν ιδιοφυία! Είχε εφεύρει δεκάδες πιθανούς τρόπους κλεψίματος στις εξετάσεις κ στα διάφορα διαγωνίσματα, που οι ανεκδιήγητοι καθηγητές μας έβαζαν, όλοι αποτελεσματικοί, προκειμένου να αποφύγει να μπει στη διαδικασία (κουραστικότατη το ομολογώ) να διαβάσει στο σπίτι του. Πολλές φορές μάλιστα ο χρόνος προετοιμασίας για να το πετύχει ήταν σαφώς περισσότερος από το να καθόταν να μάθει τουλάχιστον τα λεγόμενα SOS θέματα κ να γράψει έναν ικανοποιητικό βαθμό που θα του απέφερε την πολυπόθητη προαγωγή στην επόμενη τάξη. Κ πάντα τα κατάφερνε. Κ έτσι δεν διάβασε ποτέ του! Ιδού μία από από τις καλύτερες στιγμές...για να θυμούνται οι παλιοί κ να μαθαίνουν οι νέοι!   



      Μάθημα βιολογίας, καθηγήτρια η κα Ευθυμιάδου. Ο περι ου ο λόγος δεν έχει διαβάσει γρι, αν κ επρόκειτο για προγραμματισμένο διαγώνισμα τριμήνου. Κ να τι έκανε...Από την προηγούμενη μέρα έχει ανοίξει μια τρύπα στο θρανίο ίση με το μέγεθος μιας σελίδας βιβλίου σε σμίκρυνση. Η καθηγήτρια ψυλλιασμένη στεκόταν καθόλη τη διάρκεια ακριβώς πάνω από το κεφάλι μας, γεγονός που δεν τον τάραξε διόλου. Χωρίς λοιπόν ίχνος δισταγμού κ με το αριστερό του χέρι κάτω από το θρανίο να κρατάει το χαρτάκι στην τρύπα κ με το δεξί να απαντάει στις ερωτήσεις ταχύτατα, σαν να τις γνώριζε από παλιά, κατάφερε να αριστεύσει! Ομοίως κ εγώ ρίχνοντας αρκετές κλεφτές ματιές στο γραπτό του.
      Την επομένη η καθηγήτρια έφερε τα διορθωμένα γραπτά στην τάξη. ΘΡΙΑΜΒΟΣ! 18,5 αυτός 19 εγώ...Θρίαμβος όμως για μένα, γι΄ αυτόν κατάφωρη αδικία μιας κ εγώ που αντέγραψα από αυτόν πήρα 0,5 βαθμό παραπάνω. Κ τώρα αρχίζει το καλό. Τόσο περήφανος ήταν που αντί να σιωπήσει κ να χαρεί  το 18,5 αυτός ξεσηκώθηκε εναντίον της για να διορθώσει την αδικία. Για να μην τα πολυλογώ ο ξεσηκωμός γύρισε μπούμερανγκ αφού του ζητήθηκε να πει το μάθημα προφορικά. Προσβεβλημένος από την παράλογη  απαίτησή της αφού ποτέ δεν κατάλαβε πώς "έκλεψε" αρνήθηκε να το κάνει, αν κ απειλήθηκε με μηδενισμό, όπως κ έγινε. (όχι ότι το ήξερε). Ό,τι αργότερα ζήτησε να ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία προφορικής εξέτασης κ σε μένα κρίνεται ως αναληθής...
      Αυτός ο σπουδαίος ιδιοφυής συμμαθητής μου ήταν ο LEFTERINIO ο οποίος δεν διάβασε ποτέ στο σχολείο από άποψη κ μόνο.
      ΥΓ. Αν εσείς γνωρίζετε κάποια άλλη μέθοδο για σκονάκια αποτελεσματική φυσικά ή ακόμη καλύτερα μια προσωπική σας εμπειρία, η οποία θα βοηθήσει τους νεαρούς αναγνώστες μας στις εξετάσεις τους, παρακαλώ να μας την αναφέρετε.

32 σχόλια:

  1. τη θυμάμαι αυτή την φάση,τι γέλιο ρε φίλε... εγώ πάλι δεν είχα μπει ποτέ καν στο κόπο να κάνω έστω ένα σκονάκι.. πάντα αντέγραφα από τον Αλεπουδάκη,ο δε Κλεο πάλι δεν μας έδειχνε ποτέ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κ εγώ είχα πεθάνει στα γέλια με την καθηγήτρια που ήταν σίγουρη ότι αντέγραψε από μένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΑΙ ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΖΕ ΚΑΙ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΤΑ ΠΗΡΕ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ,ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε όλο το διαγώνισμα ήταν από πάνω μας. Έπαθε σοκ με τον lefterinio. Έσκυβε από κάτω τίποτα, έβλεπε από πάνω πάλι τίποτα. Δεν μπορούσε να ανακαλύψει πως αντέγραφε, αλλά ήταν σίγουρη ότι κάτι στραβό υπήρχε στην όλη φάση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μεγάλη συκοφαντία αυτό για μένα. Πάντα έδειχνα στα διαγωνίσματα. Έχω ανταλλάξει ουκ ολίγες φορές την κόλλα μου με άλλους...

    Το σκηνικό το θυμάμαι και είναι η πραγματική αποθέωση... O allis να έχει ξεραθεί στα γέλια (όπως και όλη η τάξη), η Ευθυμιάδου να τον προκαλεί να πει έστω μια φράση από το χθεσινό μάθημα, ο Leftrinio να αρνείται και να ζητάει από την καθηγήτρια να εξετάσει τον διπλανό του... Χαμός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θα ήθελα να το ζήσω απο κοντά το σκηνικό αυτό και κυρίως το διάλογο της στραβομούτσουνης με τον πρωθυπουργό του ψευδοκράτους.....Και πάλι σύντροφε Κλεομβροτε φαίνονται οι ρουφιανοάρηκτοι δεσμοί των κατοίκων της Ιστουνδίας....Ο δοσίλογος ψευτοπρωθυπουργός, αμέσως να δώσει το φίλο του στην καθηγήτρια....ντροπή.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είχε την άδειά μου κ ενήργησε τοιουτοτρόπως...Πληγώθηκε ο εγωισμός του που δεν αναγνωρίστηκε η προσπάθειά του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΧΑΧΑΧΑ,θεοφιλε σταματα να σπερνεις την διχόνοια!!επιτελους ποτε θα μας αναγνωρίσεις σαν κράτος????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Αν εσείς γνωρίζετε κάποια άλλη μέθοδο για σκονάκια αποτελεσματική φυσικά ή ακόμη καλύτερα μια προσωπική σας εμπειρία, η οποία θα βοηθήσει τους νεαρούς αναγνώστες μας στις εξετάσεις τους, παρακαλώ να μας την αναφέρετε", Αυτό είναι το θέμα μας Θεόφιλε, αλλά μάλλον δεν έχεις κάτι να μας προτείνεις......κ προσπαθείς να το πας πάλι αλλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ετσι ειναι φιλε μου allis και σε καλωσορίζω απο τωρα και στην αγαπημένη πατριδα μας ΙΣΤΟΥΝΔΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Eυχαριστώ κ υπόσχομαι να κάνω τούδε κ στο εξής τα πάντα προκειμένου να κρατάω ψηλά τη σημαία της στον ουρανό, εκεί που της αξίζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το ομολογώ δεν έκανα ποτέ σκονάκια και αυτό όχι επειδή ήμουν πάντα διαβασμένος αλλά επειδή ήμουν μεγάλος.........ΧΕΣΤΗΣ
    Άρα δεν έχω κάτι να προτείνω και έτσι πάω απο αλλού να πιαστώ....χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ 20 Ο ΛΕΦΤΕΡΙΝΙΟ,ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 20 με τόνο. Το γραπτό του ήταν αψεγάδιαστο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αποκλείεται να ήταν αψεγάδιαστο. Είμαι σίγουρος πως κάπου θα πήγε να ξεφύγει από το πρωτότυπο για να θολώσει τα νερά με αποτέλεσμα να κάνει την π@π@ρι@ του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τα έγραψε ως είχαν, μάρτυρας το 19 που πήρα εγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και πάλι δεν το πιστεύω. Πιστεύω πως εσύ είδες το λάθος και το διατύπωσες στο γραπτό σου καλύτερα αλλά δεν του το είπες για να μην καρφωθείς. Έχει γίνει το ίδιο με μένα και τον Αλεπουδάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑΡΕ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΔΙΝΑ ΝΑ ΚΑΘΙΣΩ ΕΣΤΩ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΘΡΑΝΙΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!!!ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΣΚΟΝΑΚΙΑ,ΤΡΥΠΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΑΝΕ ΤΟΣΟ ΖΩΝΤΑΝΙΑ.ΘΑ ΕΔΙΝΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΡΑ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΕΙΧΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩ ΕΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΕΑΣ ΜΕ ΕΠΙΑΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΠΙΟΣ ΘΑ ΓΕΛΟΥΣΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ.
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΝΑ ΞΑΝΑΝΟΙΩΣΩ!!!

    ΥΓ. ΕΛΠΙΖΩ ΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΟΜΑΝΤΑ ΜΑΘΗΤΕ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΚΤΙΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΒΕΙΣ ΣΩΣΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κ εγώ θα ήθελα να σε είχα μαθητή γιατί θα ήταν τεράστια πρόκληση να σε πείσω έστω για μία φορά να διαβάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΟΣΟ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ Κλεόμβροτε ΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΥ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ:ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΦΕΤΟΣ ΜΑΖΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΚΑΙ ΟΠΙΟΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΧΟΛΗ ΚΕΡΔΙΖΕΙ...
    ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΑΔΕΡΦΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΣΤΕΡ ΚΑΙ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΝΑΣΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κ φυσικά θα σκότωνα να ξανακάτσω για μια μέρα στο ίδιο θρανίο με σένα. Ήταν πολύ ενθαρρυντική σε κάθε βαρετή μέρα στο σχολείο η μοναδική κ ανεπανάληπτη παρουσία σου σε αυτήν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν αμφισβητώ τις ικανότητες σου, με παρεξήγησες. Απλά στο συγκεκριμένο πεδίο ξέρουμε πως δεν προσπάθησες.
    Τώρα για τη NASA... Σε φαντάζομαι να μαλώνεις με τον άλλον για το ποιος θα πατήσει πρώτος το πόδι του στον Άρη και να ξεδιπλώνονται επιχειρήματα όπως:
    "Εγώ έχω μεγαλύτερη πατούσα βρε μπατζάλα" και τα συναφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΧΑΧΑΧΑΧΑ Ε ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΣΩΣΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ?ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΚΑΝΤΕΜΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΤΑΝ Ο ΕΤ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΕΙΧΑΜΕ ΜΑΜΗΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. O lefterinio δεν είπε το τρόπο με τον οποίο θα σαρώσει στις εξετάσεις, εσύ όμως κλεο θα αναγκαστείς να διαβάσεις πάρα πολύ για να τον ξεπεράσεις. Γιατί τον δικό μας τρόπο απλά τον αγνοείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ε τότε ας κάτσει να διαβάσει...Προλαβαίνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. εγώ έχω κάνει πολλά σκονάκια γιατί πάντα υπήρχε ένας τύπος που δεν μπορούσα να θυμηθώ παρόλο που διάβαζα. Το χειρότερο όμως που΄μου έτυχε και το θυμάμαι σα μαχαιριά ήταν όταν φοιτήτρια έδινα οργανική χημεία που έχει άπειρη ύλη, οπότε πήγαμε στη σχολή από το προηγούμενο απόγευμα για σκονάκια.. Αφου πιάσαμε θέση καλή αρχίσαμε να γράφουμε με ψιλά γραμματάκια ότι περισσότερο μπορούσαμε ώστε να καλύψουμε κάθε πιθανή περίπτωση..γεμίσαμε όλη την επιφάνεια του θρανίου και φυσικά μας πήρε όλο το βράδυ χωρίς σταματημό. Και το πρωί πτώματα πια, μπαίνει ο καθηγητής να αρχίσουμε και από πίσω του έρχονται οι επιτηρητές με βαμβάκι και ασετον!!!
    Θυμάμαι ότι ήμουν τόσο κουρασμένη και έβλεπα μπροστά μου όλο μου τον κόπο να σβήνεται μέσα σε δευτερόλεπτα σε μια λιμνούλα από ασετόν και ένα πέρασμα με το βαμβάκι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εγω Ζοζεφιν θα επερνα το θρανιο και θα εφευγα διαμαρτυρομενος...
    Ε δεν επιτρεπεται το ασετον μεσα στην ταξη νομιζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. δίκιο έχεις lefterinio..Δεν θυμάμαι τι έγινε με το μάθημα τότε ειλικρινά, αλλά δεν ξαναρίσκαρα μετά από αυτό να ξανακάνω τόσο εκτενή σκονάκια! πολύ ρίσκο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή