Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

H ΦΑΝΕΛΑ ΜΕ ΤΟ ΙΝΤΙΚΑ (11).

Ποδοσφαιρικών ιστοριών συνέχεια λοιπόν και ξαναγυρίζω στην εκπληκτική εκείνη σεζόν
του 93(ή 94,δεν θυμάμαι) όπου η ομάδα μου πραγματοποιούσε ξέφρενη πορεία πρωταθλητισμού(τερματίσαμε τελευταίοι).Αν πρέπει να δικαιολογηθώ θα πω οτι η ομάδα μου αποτελούνταν από παίκτες ηλικίας 10 εώς 15 χρονών που αντί να παίζουμε στις παιδικές κατηγορίες επελέγη η Γ προκειμένου να αποκτήσουμε περισσότερες εμπειρίες και να "ψηθούμε" ποδοσφαιρικά(στην ουσία τρώγαμε παντού γκολ και ξύλο).'Ημασταν κάτι σαν την φετινή Δόξα Δράμας,δεν αντέχαμε το βάρος της κατηγορίας αλλά παίζαμε όσο μπορούσαμε,είχαμε θάρρος και θράσος,δεν χάναμε την αξιοπρέπειά μας πουθενά και επειδή τις περισσότερες φορές μας υποτιμούσαν και δεν μας υπολόγιζαν,υπήρξαν αγώνες (ομολογουμένως λίγοι)που καταφέρναμε και παίρναμε θετικά αποτελέσματα εκμεταλλευόμενοι την αλαζονεία των αντιπάλων μας.Στην τελική η Δόξα έπεσε,εμείς όμως όχι αφού πιο χαμηλή κατηγορία δεν υπήρχε,τα είπαμε αυτά........................Αρχές δεύτερου γύρου,παίζουμε εκτός έδρας στην.............      Εχω αφήσει εκείνη την τραγική κόμη(σγουρό μακρύ,ξυρισμένα από κάτω,κοτσίδα πιασμένη ψηλά,ο ξάδερφος του Τζέκινς Χαν της Μογγολίας ο ίδιος).Ρίχνει κέρμα ο διαιτητής και κερδίζουμε την σέντρα.Ξεκινάει το ματς,κάνουμε προσπάθεια από τα δεξιά,δεν έχουν ακουμπήσει ακόμα μπάλα αυτοί,βγαίνει η σέντρα,πηδάω για κεφαλιά και..............ΓΚΟΟΛ!ΓΚΟΟΟΛ!0-1 στο παγωμένο Κίεβο(δεν ήταν στο Κίεβο,απλά μ αρέσει η έκφραση)δεν το πιστεύουμε ούτε οι ίδιοι,πνίγομαι στις αγκαλιές των συμπαιχτών μου,δεν το πιστεύω ούτε εγώ(ποτέ δεν ήμουν καλός στις κεφαλιές,απλά μου βγήκε)στο γήπεδο επικρατεί νεκρική σιγή και τότε ακούω ένα ανθρωποειδές να ουρλιάζει...INTIKAAAAAAAAAΡ......Γ@@@@ΤΑΙ Η ΜΑΝΑΣ....ΤΙ ΜΑΛΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΡΕ ΖΑΓΑΑΑΑΑΡ....ΟΥΟΥ ΡΙ....ψιλοσοκαρίστηκα,ήταν το πρώτο γηπεδικό μπινελίκι προς το πρόσωπό μου(ήμουν και 14,15 έτσι?)έπρεπε όμως να μην επηρεαστώ,αυτά στα γήπεδα συμβαίνουν,έπρεπε να συνεχίσω και αυτό έκανα-Το ματς το πήραμε 0-1,αν θυμάμαι καλά  ήταν το μοναδικό διπλό που πήραμε εκείνη τη χρονιά, όσο για σένα μ@@@κα που έβριζες τη μάνα μου το διπλό εμείς το πήραμε με το τεμάχιο που στο κάρφωσα ΕΓΩ,οι πιτσιρικάδες σε κάνανε ρεζίλι εντός έδρας,ας έλεγες οτι γούσταρες,πολύ θα ήθελα να θυμάμαι ποιος είσαι και να σε πετύχω κάπου σήμερα...

17 σχόλια:

  1. φιλε uki καταλαβαινω απολυτα τον θυμο σου προς τον ταγαρα που σε εβριζε..ομως αληθεια πιστευεις οτι λειτουργει κατι σωστα στο ελληνικο ποδοσφαιρο? στις μικρες κατηγοριες βασιλευουν προπονητες που οι αγαπημενες τους φρασεις ειναι ''ορμηξτε'' , ''παρτον'',''φατον'',στις μεγαλυτερες,δε,κατηγοριες υπαρχει καθαρση και εξυγιανση(με τον υποβιβασμο της καβαλας και του βολου...των μοναδικων ομαδων που-ακουσον ακουσον-εστηναν ματς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. (ποτέ δεν ήμουν καλός στις κεφαλιές,απλά μου βγήκε) λέει ο Uki. Ενώ με το δεξί σου πόδι ζωγράφιζες...απαντάει ο Allis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν θα ξεχάσω εννοείται την τραγική κόμη (τύπου μανιτάρι) και α πολεμικά δρομολόγια για να παρακάμψεις το μαγαζί του προπονητή μη σε δεί να ξενυχτάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. την θυμαμαι την φαση που λες,θα ηθελα να μας πεις και για την πρωτη μερα στη μεγαλη ομαδα του παμβλαχιακου τοτε που πηγαμε ολοι μαζι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όταν πήγαμε όλοι μαζί κ παίξαμε στη βασική ομάδα, ο Uki ακόμη έπαιζε αριστερό χαφ στα κιουπλιά. Κ ο lefterinio "ξεκουραζόταν" στο χορτάρι με τον πωπό του πάνω στην μπάλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχαχαχαχα!αυτη την φαση λεω αν μπορεις κανε ενα αφιερωμα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κείμενο για άλλη μια φορά εκπληκτικό....απο την προφορά και μόνο του υβριστή θα τοποθετουσα τον αγώνα στον κάμπο νότια της πόλης...δηλαδή Κουβούκλιο,Κ.Καμήλα,Α.Καμήλα,Κουμαριά ή Αδελφικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΡΟΣ ΚΑΒΑΛΑ ΜΕΡΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΒΗ,ΝΑΙ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΑΖΑ ΔΡΟΜΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΔΕΙ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ,ΟΝΤΩΣ ΤΟ ΔΕΞΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΩ ΣΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΥΣΤΟΧΟ ΤΟΥ ΒΛΑΝΤΟ ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΚΟΟΥΤΣ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΤΣ ΑΝΕΘΕΤΕ ΣΕ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΠΑΙΚΤΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ"ΠΑΡΕ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΣΠΑΣΤΟΥ ΤΑ ΠΟΔΙΑ",ΦΥΣΙΚΑ Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΔΙΑΤΑΓΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αστους Uki μου να λεν όλους!!! πρώτον κάποιοι θα ζήλευαν αυτό το πλούσιο και κατσαρό μαλλί σου σε όποιο μήκος του και άσε που οι επιδόσεις σου φτάνουν μέχρι και το tennis...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΖΟΖΖ ΜΟΥ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ,ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ ΑΠΟΨΗ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙΣΑΡΑ ΤΟΝ ΚΑΙΣΑΡΑ ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΜΠΙΙΠ!ПАNTΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΗΤΑΝ ΕΥΣΤΟΧΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κορμίστα (οι ωραιότερες γυναίκες του νομού), Ηλιοκώμη, Ν.Μπάφρα(οι ασχημότερες γυναίκες του νομού), Σταθμός Αγγίστας, Μεσσολακιά???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ,ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΕΙΣ,ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΑΚΟΜΑ,Η ΠΑΛΙΑ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ Β Η ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΑΠΟ Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το μανιταρέ μαλλί το θυμάμαι. Νομίζω πως ότι και να έκανες δεν θα πήγαινε προς τα κάτω άλλα στην ευθεία... ήταν βρε πολύ σγουρό το μαλλάκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή