Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

1148 1820 6336

Τρία διαφορετικά νούμερα τρεις ολόκληρες ιστορίες. Θα μπορούσαν να αποτελούν τους τρεις τόμους ενός λευκώματος γεμάτο με αναμνήσεις, αλλά στην πραγματικότητα είναι αριθμοί πινακίδων από τρία αυτοκίνητα που ανήκαν, το 6336 ακόμη κ σήμερα, σε έναν άνθρωπο. Seat Ibiza, WV Polo, WV Golf αντίστοιχα. Ναι καλά καταλάβατε, είναι τα αυτοκίνητα του ΜΕΓΑΛΟΥ ΣΤΑΠΕΝ.
Αμέτρητα χιλιόμετρα (γύρω στις 400000 τα τελευταία 15 χρόνια) αμέτρητες ασφαλείς κ γρήγορες διαδρομές σε όλα τα μήκη κ πλάτη της χώρας κ στο εξωτερικό (κυρίως στη γειτονική Βουλγαρία, FINIX cazino). Ποτέ δεν διαμαρτυρήθηκαν, ποτέ δεν λιγοψύχησαν, ποτέ δεν εγκατέλειψαν τον αγώνα τους, πλην φυσικά πολλών περιπτώσεων άδειων ντεπόζιτων "βεντζίνας"... (Κάποτε ο αείμνηστος ΤΣΙΜ είχε πει το απίστευτο για το μόνιμα αναμμένο λαμπάκι της βενζίνας "αν σου ερχόταν ΔΕΗ γι΄αυτό θα πλήρωνες μια περιουσία").
Τα αμάξια σκυλιά κ ο οδηγός του όμως το ίδιο. Πάντοτε πρόθυμος να εξυπηρετήσει τον καθένα, ακόμη κ αν δεν τον γνώριζε καθόλου, να τον οδηγήσει σε οποιαδήποτε πιθανό προορισμό επιθυμούσε. Κωμικοτραγικές σκηνές κάθε φορά κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων για το ποιος θα βάλει  το απαιτούμενο καύσιμο, ψυχούλα ο ιδιοκτήτης έβαζε βαθειά το χέρι στην τσέπη προκειμένου να μην στενοχωρήσει... Τώρα φυσικά που έφτασε στα ύψη το καύσιμο τα δεδομένα έχουν αλλάξει.
Θα μπορούσα να γράψω εκατοντάδες ιστορίες τρέλας τις περισσότερες φορές  με τις παρουσίες μου μέσα σε αυτά τα τρία αμάξια αλλά ξέρω πως θα κουράσω. Θα αφήσω λοιπόν εσάς να θυμηθείτε τις δικές σας. Είμαι σίγουρος πως κάποια στιγμή όλοι σας εξυπηρετηθήκατε!!! Κλείνω με την ευχή ο οδηγός κ τα αυτοκίνητά του να παραμένουν υγιή κ στέρεα για πολλά ακόμη χρόνια.. γιατί κάπου θα "χρειαστούν".

15 σχόλια:

  1. allis η αναρτηση που εκανες τα σπαει..δεν εχω λογια..σοκαρισμενος και αποσβωλομενος απλα αναπολω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και εγώ έχω εξυπηρετηθεί η αλήθεια είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χίλια μπράβο μακράν η καλύτερη σου ανάρτηση στο blog, μέχρι τώρα...
    το πρώτο με το που το βλέπω μου θυμίζει Λένα Παπαδοπούλου ''θέλω τρέλλα, θέλω πράγματα ανεβασμένα...''να παίζει στο ράδιο και η διαδρομή Νέα Ζίχνη Σέρρες να γίνεται με οδήγηση με τα πόδια...
    Το δεύτερο πάλι μου φέρνει στο νου ένα ξημέρωμα στη θεσσαλονίκη μετά απο συγκέντρωση στου φίλτατου horry για αθλοπαιδιές (ναι,ναι τότε ζώα που ρίξατε όλο το ασανσέρ και βγάλατε το ΣΤΑΠΕΝ έρποντας)που γυρνούσαμε επί 1ώρα και 20 λεπτά στην Τούμπα επειδή ο ΣΤΑΠΕΝ δεν μπορούσε να βρει το δρόμο για το σπίτι μου...
    Το τρίτο δε μου θυμίζει τίποτα δε το έχω ζήσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λατρεμένα κ τα τρία. Με το πρώτο έκανα τα πρώτα μου μαθήματα οδήγησης. 170 πατημένα στον ΟΒΑ κ έχει ο Μεγαλοδύναμος. Τα υπόλοιπα 2 με μετέφεραν σχεδόν στην άκρη του κόσμου. Ο οδηγός τους απλά ο καλύτερος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μα τι πέρασε και αυτός ο ΣΤΑΠΕΝ μαζί σας...
    Όχι ότι δεν τα ήθελε βέβαια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάρα πολύ καλή ανάρτηση, στα πρώτα δύο έχω φοβερές εμπειρίες. Αξέχαστη θα μου μείνει η μέρα που πηγαίναμε Θεσνίκη και κρύψαμε τον allis στο πορτ μπαγκάζ γιατί είχε μαλώσει με τον Στάπεν και ο δεύτερος δεν τον ήθελε. "Γ@μώ το jπίτι jου μπάjταwdε αληταwά, Γ@μώ τη μάναj την πουτ@@@@, να μη ξαναπατήjειj το πόδι jου εδώ μέjα (εννοώντας το Polo)". Και ξαφνικά κάπου στα βουνά, αρχίζει ο άλλος να χτυπάει το πορτ μπαγκάζ γιατί έχει σκάσει. Και ο Στάπεν να ωρύεται "Με ξεγελάjατε" και τα προηγούμενα που ήταν τα στάνταρ μπινελίκια...
    Γέλιο μέχρι δακρύων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πραγματικά είχα σκάσει μέσα στο πορτ μπαγκάζ αλλά γελούσα γιατί φανταζόμουν τα μούτρα του ΣΤΑΠΕΝ όταν θα με καταλάβαινε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταπληκτική ιστορία... δε την ήξερα... ακόμα γελάω. Πρέπει κάποτε να γραφούν και να εκδοθούν όλα αυτά!! Τι χαρι ποτερ και μ@λ@κιες best seller σε μία μέρα 100 εκδόσεις και 20 ταινίες θα χρειαστούν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. TO IBIZA TO ΕΣΠΑΓΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ, ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΕΠΙΒΑΤΗΣ,Α WE WIBΑΔΙΑ ΜΠΑΣΤΑWDA,ΠΑΝΤΑ ΧΑΜΗΛΟΚΑΒΑΛΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΜΠΡΙΜΕ ΜΠΟΞΕΡΑΚΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΟΥΡΤΙΝΑ,ΕΠΙΓΕΙΑ ΘΕΟΤΗΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πράγματι στη βιομηχανική μαθαίναμε με το seat κ ο σεκιουριτας μας κυνηγούσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παιδιά δεν θα ξεχάσω στη βιομηχανική να τρέχει ο Λεφτερίνιο μαλλιοκούβαρα, να τελειώνει ο δρόμος κι αυτός να ψάχνει το φρένο... Δράμα να το ζεις κωμωδία να το βλέπεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτά δεν είναι τίποτα. ΧΑΟΣ πάνω στην κοιλάδα Σταυρού εκκλησία με την όπισθεν...προκλήθηκε ο οδηγός ότι κολώνει. Φυσικά δεν κόλωσε ποτέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. διορθωνω τον φιλο allis διοτι η προκληση αφορουσε την διαδρομη κοιλαδα-τερμα δυτικης θρακης..στο υπολοιπο σκελος ο allis εχει απολυτο δικιο..η προκληση απαντηθηκε με ανεση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Διαφωνώ και με τους δυο σας ως προς την πρόκληση. Η δική μου εκδοχή είναι η εξής:
    Του είχα πει εγώ "Πάρε φόρα με την όπισθεν και κλάσε μου τ' αρ..." κι αυτός το πήρε κατάκαρδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή