Σε λίγες μέρες φτάνει στο τέλος κ η φετινή σχολική χρονιά κ αρχίζουν οι προαγωγικές εξετάσεις. Κ είπα να ασχοληθώ με ένα θέμα για το οποίο όλοι μας (σχεδόν) έχουμε αφιερώσει αρκετές ώρες σκληρής προετοιμασίας στα χρόνια που περάσαμε φάτσα στον πράσινο πίνακα, ελπίζοντας να τα διαβάσει κάποιος νεαρός αναγνώστης μας κ να ωφεληθεί απο αυτό, "ΤΑ ΣΚΟΝΑΚΙΑ"!!!
Θεωρούσα τον εαυτό μου αρκετά καλό στην αντιγραφή αλλά ο διπλανός μου ήταν ιδιοφυία! Είχε εφεύρει δεκάδες πιθανούς τρόπους κλεψίματος στις εξετάσεις κ στα διάφορα διαγωνίσματα, που οι ανεκδιήγητοι καθηγητές μας έβαζαν, όλοι
αποτελεσματικοί, προκειμένου να αποφύγει να μπει στη διαδικασία (κουραστικότατη το ομολογώ)
να διαβάσει στο σπίτι του. Πολλές φορές μάλιστα ο χρόνος προετοιμασίας
για να το πετύχει ήταν σαφώς περισσότερος από το να καθόταν να μάθει
τουλάχιστον τα λεγόμενα SOS θέματα κ να γράψει έναν ικανοποιητικό
βαθμό που θα του απέφερε την πολυπόθητη προαγωγή στην επόμενη τάξη. Κ
πάντα τα κατάφερνε. Κ έτσι δεν διάβασε ποτέ του! Ιδού μία από από τις καλύτερες στιγμές...για να θυμούνται οι παλιοί κ να μαθαίνουν οι νέοι!
Μάθημα βιολογίας, καθηγήτρια η κα Ευθυμιάδου. Ο περι ου ο λόγος δεν έχει διαβάσει γρι, αν κ επρόκειτο για προγραμματισμένο διαγώνισμα τριμήνου. Κ να τι έκανε...Από την προηγούμενη μέρα έχει ανοίξει μια τρύπα στο θρανίο ίση με το μέγεθος μιας σελίδας βιβλίου σε σμίκρυνση. Η καθηγήτρια ψυλλιασμένη στεκόταν καθόλη τη διάρκεια ακριβώς πάνω από το κεφάλι μας, γεγονός που δεν τον τάραξε διόλου. Χωρίς λοιπόν ίχνος δισταγμού κ με το αριστερό του χέρι κάτω από το θρανίο να κρατάει το χαρτάκι στην τρύπα κ με το δεξί να απαντάει στις ερωτήσεις ταχύτατα, σαν να τις γνώριζε από παλιά, κατάφερε να αριστεύσει! Ομοίως κ εγώ ρίχνοντας αρκετές κλεφτές ματιές στο γραπτό του.
Την επομένη η καθηγήτρια έφερε τα διορθωμένα γραπτά στην τάξη. ΘΡΙΑΜΒΟΣ! 18,5 αυτός 19 εγώ...Θρίαμβος όμως για μένα, γι΄ αυτόν κατάφωρη αδικία μιας κ εγώ που αντέγραψα από αυτόν πήρα 0,5 βαθμό παραπάνω. Κ τώρα αρχίζει το καλό. Τόσο περήφανος ήταν που αντί να σιωπήσει κ να χαρεί το 18,5 αυτός ξεσηκώθηκε εναντίον της για να διορθώσει την αδικία. Για να μην τα πολυλογώ ο ξεσηκωμός γύρισε μπούμερανγκ αφού του ζητήθηκε να πει το μάθημα προφορικά. Προσβεβλημένος από την παράλογη απαίτησή της αφού ποτέ δεν κατάλαβε πώς "έκλεψε" αρνήθηκε να το κάνει, αν κ απειλήθηκε με μηδενισμό, όπως κ έγινε. (όχι ότι το ήξερε). Ό,τι αργότερα ζήτησε να ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία προφορικής εξέτασης κ σε μένα κρίνεται ως αναληθής...
Αυτός ο σπουδαίος ιδιοφυής συμμαθητής μου ήταν ο LEFTERINIO ο οποίος δεν διάβασε ποτέ στο σχολείο από άποψη κ μόνο.
ΥΓ. Αν εσείς γνωρίζετε κάποια άλλη μέθοδο για σκονάκια αποτελεσματική φυσικά ή ακόμη καλύτερα μια προσωπική σας εμπειρία, η οποία θα βοηθήσει τους νεαρούς αναγνώστες μας στις εξετάσεις τους, παρακαλώ να μας την αναφέρετε.
τη θυμάμαι αυτή την φάση,τι γέλιο ρε φίλε... εγώ πάλι δεν είχα μπει ποτέ καν στο κόπο να κάνω έστω ένα σκονάκι.. πάντα αντέγραφα από τον Αλεπουδάκη,ο δε Κλεο πάλι δεν μας έδειχνε ποτέ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ εγώ είχα πεθάνει στα γέλια με την καθηγήτρια που ήταν σίγουρη ότι αντέγραψε από μένα
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑΙ ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΖΕ ΚΑΙ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΤΑ ΠΗΡΕ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ,ΧΑΧΑΧΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε όλο το διαγώνισμα ήταν από πάνω μας. Έπαθε σοκ με τον lefterinio. Έσκυβε από κάτω τίποτα, έβλεπε από πάνω πάλι τίποτα. Δεν μπορούσε να ανακαλύψει πως αντέγραφε, αλλά ήταν σίγουρη ότι κάτι στραβό υπήρχε στην όλη φάση
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγάλη συκοφαντία αυτό για μένα. Πάντα έδειχνα στα διαγωνίσματα. Έχω ανταλλάξει ουκ ολίγες φορές την κόλλα μου με άλλους...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σκηνικό το θυμάμαι και είναι η πραγματική αποθέωση... O allis να έχει ξεραθεί στα γέλια (όπως και όλη η τάξη), η Ευθυμιάδου να τον προκαλεί να πει έστω μια φράση από το χθεσινό μάθημα, ο Leftrinio να αρνείται και να ζητάει από την καθηγήτρια να εξετάσει τον διπλανό του... Χαμός...
θα ήθελα να το ζήσω απο κοντά το σκηνικό αυτό και κυρίως το διάλογο της στραβομούτσουνης με τον πρωθυπουργό του ψευδοκράτους.....Και πάλι σύντροφε Κλεομβροτε φαίνονται οι ρουφιανοάρηκτοι δεσμοί των κατοίκων της Ιστουνδίας....Ο δοσίλογος ψευτοπρωθυπουργός, αμέσως να δώσει το φίλο του στην καθηγήτρια....ντροπή.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίχε την άδειά μου κ ενήργησε τοιουτοτρόπως...Πληγώθηκε ο εγωισμός του που δεν αναγνωρίστηκε η προσπάθειά του
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΑΧΑΧΑ,θεοφιλε σταματα να σπερνεις την διχόνοια!!επιτελους ποτε θα μας αναγνωρίσεις σαν κράτος????
ΑπάντησηΔιαγραφή"Αν εσείς γνωρίζετε κάποια άλλη μέθοδο για σκονάκια αποτελεσματική φυσικά ή ακόμη καλύτερα μια προσωπική σας εμπειρία, η οποία θα βοηθήσει τους νεαρούς αναγνώστες μας στις εξετάσεις τους, παρακαλώ να μας την αναφέρετε", Αυτό είναι το θέμα μας Θεόφιλε, αλλά μάλλον δεν έχεις κάτι να μας προτείνεις......κ προσπαθείς να το πας πάλι αλλού.
ΑπάντησηΔιαγραφήετσι ειναι φιλε μου allis και σε καλωσορίζω απο τωρα και στην αγαπημένη πατριδα μας ΙΣΤΟΥΝΔΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήEυχαριστώ κ υπόσχομαι να κάνω τούδε κ στο εξής τα πάντα προκειμένου να κρατάω ψηλά τη σημαία της στον ουρανό, εκεί που της αξίζει
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ομολογώ δεν έκανα ποτέ σκονάκια και αυτό όχι επειδή ήμουν πάντα διαβασμένος αλλά επειδή ήμουν μεγάλος.........ΧΕΣΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρα δεν έχω κάτι να προτείνω και έτσι πάω απο αλλού να πιαστώ....χαχαχαχαχαχα
Μου αρέσει πολύ η ειλικρίνειά σου
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ 20 Ο ΛΕΦΤΕΡΙΝΙΟ,ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφή20 με τόνο. Το γραπτό του ήταν αψεγάδιαστο
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποκλείεται να ήταν αψεγάδιαστο. Είμαι σίγουρος πως κάπου θα πήγε να ξεφύγει από το πρωτότυπο για να θολώσει τα νερά με αποτέλεσμα να κάνει την π@π@ρι@ του...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα έγραψε ως είχαν, μάρτυρας το 19 που πήρα εγώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι πάλι δεν το πιστεύω. Πιστεύω πως εσύ είδες το λάθος και το διατύπωσες στο γραπτό σου καλύτερα αλλά δεν του το είπες για να μην καρφωθείς. Έχει γίνει το ίδιο με μένα και τον Αλεπουδάκη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΡΕ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΔΙΝΑ ΝΑ ΚΑΘΙΣΩ ΕΣΤΩ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΘΡΑΝΙΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!!!ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΣΚΟΝΑΚΙΑ,ΤΡΥΠΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΑΝΕ ΤΟΣΟ ΖΩΝΤΑΝΙΑ.ΘΑ ΕΔΙΝΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΡΑ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΕΙΧΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩ ΕΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΕΑΣ ΜΕ ΕΠΙΑΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΠΙΟΣ ΘΑ ΓΕΛΟΥΣΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΝΑ ΞΑΝΑΝΟΙΩΣΩ!!!
ΥΓ. ΕΛΠΙΖΩ ΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΟΜΑΝΤΑ ΜΑΘΗΤΕ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΚΤΙΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΒΕΙΣ ΣΩΣΤΑ.
Κ εγώ θα ήθελα να σε είχα μαθητή γιατί θα ήταν τεράστια πρόκληση να σε πείσω έστω για μία φορά να διαβάσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΣΟ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ Κλεόμβροτε ΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΥ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ:ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΦΕΤΟΣ ΜΑΖΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΚΑΙ ΟΠΙΟΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΧΟΛΗ ΚΕΡΔΙΖΕΙ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΑΔΕΡΦΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΣΤΕΡ ΚΑΙ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΝΑΣΑ.
Κ φυσικά θα σκότωνα να ξανακάτσω για μια μέρα στο ίδιο θρανίο με σένα. Ήταν πολύ ενθαρρυντική σε κάθε βαρετή μέρα στο σχολείο η μοναδική κ ανεπανάληπτη παρουσία σου σε αυτήν
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα τον ξεφτυλίσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν αμφισβητώ τις ικανότητες σου, με παρεξήγησες. Απλά στο συγκεκριμένο πεδίο ξέρουμε πως δεν προσπάθησες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα για τη NASA... Σε φαντάζομαι να μαλώνεις με τον άλλον για το ποιος θα πατήσει πρώτος το πόδι του στον Άρη και να ξεδιπλώνονται επιχειρήματα όπως:
"Εγώ έχω μεγαλύτερη πατούσα βρε μπατζάλα" και τα συναφή.
ΧΑΧΑΧΑΧΑ Ε ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΣΩΣΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ?ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΚΑΝΤΕΜΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΤΑΝ Ο ΕΤ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΕΙΧΑΜΕ ΜΑΜΗΣΕΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήO lefterinio δεν είπε το τρόπο με τον οποίο θα σαρώσει στις εξετάσεις, εσύ όμως κλεο θα αναγκαστείς να διαβάσεις πάρα πολύ για να τον ξεπεράσεις. Γιατί τον δικό μας τρόπο απλά τον αγνοείς
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟΝ ΣΝΟΜΠΑΡΕΙ Ο ΑΜΟΡΦΩΤΟΣ!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ τότε ας κάτσει να διαβάσει...Προλαβαίνει...
ΑπάντησηΔιαγραφήεγώ έχω κάνει πολλά σκονάκια γιατί πάντα υπήρχε ένας τύπος που δεν μπορούσα να θυμηθώ παρόλο που διάβαζα. Το χειρότερο όμως που΄μου έτυχε και το θυμάμαι σα μαχαιριά ήταν όταν φοιτήτρια έδινα οργανική χημεία που έχει άπειρη ύλη, οπότε πήγαμε στη σχολή από το προηγούμενο απόγευμα για σκονάκια.. Αφου πιάσαμε θέση καλή αρχίσαμε να γράφουμε με ψιλά γραμματάκια ότι περισσότερο μπορούσαμε ώστε να καλύψουμε κάθε πιθανή περίπτωση..γεμίσαμε όλη την επιφάνεια του θρανίου και φυσικά μας πήρε όλο το βράδυ χωρίς σταματημό. Και το πρωί πτώματα πια, μπαίνει ο καθηγητής να αρχίσουμε και από πίσω του έρχονται οι επιτηρητές με βαμβάκι και ασετον!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘυμάμαι ότι ήμουν τόσο κουρασμένη και έβλεπα μπροστά μου όλο μου τον κόπο να σβήνεται μέσα σε δευτερόλεπτα σε μια λιμνούλα από ασετόν και ένα πέρασμα με το βαμβάκι..
Τελικά τι έγινε με το μάθημα Ζοζεφίν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω Ζοζεφιν θα επερνα το θρανιο και θα εφευγα διαμαρτυρομενος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ δεν επιτρεπεται το ασετον μεσα στην ταξη νομιζω.
δίκιο έχεις lefterinio..Δεν θυμάμαι τι έγινε με το μάθημα τότε ειλικρινά, αλλά δεν ξαναρίσκαρα μετά από αυτό να ξανακάνω τόσο εκτενή σκονάκια! πολύ ρίσκο!!
ΑπάντησηΔιαγραφή