Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Τελικος champions league

ok...ομολογω οτι και εγω θα ηθελα να δω εναν τελικο Μπαρτσα εναντιον Ρεαλ..θα ηταν ενα πολυ ομορφο παιχνιδι..αλλα ακουω ορισμενα πραγματα και μου σηκωνονται οι(λιγοστες) τριχες ορθιες..οσοι λοιπον λενε οτι ''δεν θα δω τον τελικο'' ''οι αμπαλοι κερδισαν'' και διαφορες αλλες αρλουμπες ας αναγνωρισουν τουλαχιστον οτι η Τσελσι ηταν αψογα στημενη(και φυσικα πολυ τυχερη), η Μπαγιερν,δε,μπορω να πω οτι εκανε εκπληκτικο παιχνιδι,ηταν ανωτερη και περασε παναξια..αλλωστε οσοι βλεπουν μπαλα μονο για το θεαμα και τα τακουνακια ας το γυρισουν σε μπαλετο..

5 σχόλια:

  1. κλεομβροτε ολη νυχτα μπαλετο θα βλεπω...κολλησα..
    χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ μου αρέσουν οι σχολιασμοί σου πάνω σε αθλητικά γεγονότα. Είναι απολαυστικότατοι!
    Παρεμπιπτόντως (και όχι παρε-π-ιπτόντως, όπως λανθασμένα συνήθως γράφεται, είναι από το ρήμα "εμπίπτω" και όχι από το "πίπτω") το μπαλέτο κι εμένα μου άρεσε, χωρίς καμιά δόση ειρωνίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και η fc bayern μπαλετο ειναι,λιγο ακομψο καθοτι γερμανικο,αλλα το αξιζει φετος αν δεν ειχε και τον VAN GAAL φαν καλος θα επαιζε ολην την σεζον ετσι...

      Διαγραφή
  3. Εγώ με τη σειρά μου αναγνωρίχω εσένα ως έξοχο σχολιαστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΕΡΑΣΑΝ,ΤΟ ΑΞΙΖΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ,ΘΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ,ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΣΕΛΣΙ-ΜΠΑΓΙΕΡΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή