Κυριακή 29 Απριλίου 2012

το στηθος και τα μυστικα του...


τα χρόνια περνούν φίλες μου και μπορεί κάποτε το στήθος σας να ήταν σφριγηλό και σφιχτό σαν πέτρα και να καμαρώνατε μπροστά σε ένα καθρέφτη για το στήθος σας και να αναρωτιόσασταν πως φαίνεται αν θα του αρέσει του φίλου σας και άλλα τέτοιου είδους ερωτήματα και τώρα να το βλέπετε σιγά σιγά να παίρνει την κατηφόρα λόγο βαρύτητας σαν να θέλει να ακουμπήσει με  τα χρόνια το γόνατο σας, όλα αυτά μπορούν να λυθούν όμως με τον εξής τρόπο που σας δειχνω εδω.Και εμείς οι άνδρες έχουμε την υποχρέωση να τον δείξουμε τον τρόπο εννοώ ρεμάλια στις γυναίκες μας με όμορφο και πλάγιο τρόπο χωρίς να τις προσβάλουμε γιατί αλλιώς θα ξαναδούμε τα στήθια τους σε καμιά βδομάδα, εκτός αν θέλουμε την εύκολη λύση της σιλικόνης άσε που κοστίζει ακριβά και λόγου του παρατσούκλι μου δεν δίνω δραχμή σορρυ ευρώ για σιλικόνες..                                            



14 σχόλια:

  1. Τέλη τρομακτικά επιμορφωτικό το κείμενο σου αλλά θέλω να σου πώ οτι υπάρχει μια κατηγορία ανδρών που προτιμά το στήθος πεσμένο....προσωπικός μου φίλος απο θεσσαλονίκη το προτιμά σε απόλυτη καταστολή και ταπεινό σε σημείο που αν το δει σφριγηλό και περήφανο να ξενερώνει....δεν μπορώ να εξηγήσω το γεγονός αλλά ομολογώ οτι εγώ ανήκω στην κατηγορία των θαυμαστών του κάθετου και όχι του παράλληλου στήθους ως προς τον άξονα του σώματος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πιστεψε με τις ιδιες αποψεις θα εχουν ολοι οι colubreei περι στηθους,μηπως ο φιλος σου ειναι κατηγορια απο μονος του???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτός ο φίλος θα αρέσκεται περισσότερο στις κατηγορίες mature, milf και granny...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. επίσης θεοφιλε τον θεωρώ πολύ τυχερό γιατί πάντα θα είναι χαρούμενος με το στήθος των γυναικών αντιθέτως εμείς θα έχουμε πρόβλημα, φαντάζεσαι όμως να του τυχαίνουν συνέχεια γυναίκες με στητό και σφιχτό στήθος και αυτός να ξενερώνει?χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα telis, καλημέρα σε όλους.
    Φίλε telis ανέπτυξες ωραίο θέμα χωρίς να το προωθήσεις με εικόνες... Δώσε εικόνα στο λαό, βάλε μια φωτο κάτι βρε παιδί μου, εγώ θα τα λέω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο συγκεκριμένος Τelis είναι άρρωστος....δωσ' του πεσμένο στήθος και παρ'του την ψυχή....ανίατη περίπτωση......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραιότατο το χμ. Κ πάλι διαφωτιστικότατο, ύστερα από τις προσθήκες στην ανάρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το στηθος για οσους δεν με ξερουν καλα ειναι απο τα αγαπημενα μου και μπορω να μιλω για ωρες,επισης δεν ξερω τι καταρα ειναι αυτη που με δερνει αλλα δεν εχω πιασει στηθος μεγαλυτερο απο την παλαμι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δες το απο την καλή πλευρά και αποδέξου οτι έχεις μεγάλη παλάμη....άρα και μεγάλη......μύτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ευχαριστούμε telis που μας ανόιγεις τα μάτια. Άυριο θα ψάξω για έλαια από σιτάρι και άνηθο για να μην τα παταώ αύριο μεθαύριο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ωραιο και κατατοπιστικο αρθρο, ομως φιλε telis την επομενη φορα χρησιμοποιησε ως πηγες σου photos και videos απο διαφορους ιστοτοπους που εχουν ως σημα την ισοπαλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΡΑΚΛΗΣ ΣΤΟΥΣ ΚΟΛΟΥΣ ΕΙΜΑΙ,ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΟΥΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή