Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Περι εκλογων και παλι

Οσο πλησιαζει η ωρα των εκλογων νιωθω την αναγκη να επαναλαβω παλαιοτερη αναρτηση μου...οσοι απο εσας λοιπον δεν πειστηκατε ακομα για την αναγκη παραμονης της Ελλαδας στο ευρω απλα μαθετε οτι σε περιπτωση επιστροφης στη δραχμη 1ον)θα πεθανετε απο την πεινα 2ον)θα πεθανετε απο το κρυο(αν επιζησετε απο το Νο1) 3ον) θα σας κατασπαραξουν οι Νεφελιμ και οι Ελοχιμ(αν επιζησετε απο τα Νο1/ Νο2)....περαν αυτων θα καουν και τα dvd players και θα βλεπετε μονο καναλια εθνικης εμβελειας...γι αυτο συνεχιστε να μην χανετε τα καθημερινα δελτια ειδησεων που ειναι αντικειμενικα και αμεροληπτα...
''ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ''
''ΤΑ ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΙΝΔΥΝΑ'' 
''Ο ΓΑΙΔΑΡΟΣ ΠΕΤΑΕΙ''
(ΥΓ. ψηφιζουμε μονο μνημονιακα κομματα, ειδαλλως ερχονται σεισμοι καταποντισμοι και νεροποντες)

5 σχόλια:

  1. vlado σε παρακαλώ επέδειξε την ψυχραιμία του φίλου μας πλάτανου και ψήφισε άφοβα..Εγώ το λέω οτι στο σημείο που έχουμε φτάσει θα ψηφίσω ό,τι μου πει ο ΣΤΑΠΕΝ...και αυτό αποτελεί δέσμευση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή vlado βλέπω το παρασοβάρεψες το θέμα με τη συμμετοχή των Ελοχίμ και Νεφελίμ και απ` οτι καταλαβαίνω είσαι οπαδός και συ του κ. Λιακόπουλου και του best seller "Γιατί και πως ζουν ανάμεσά μας", σταμάτα να τρομοκρατείς τον κόσμο του colubra με τις αναρτήσεις σου. Για να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά, οι Ελοχίμ είναι τάγματα δίκαιων και ενάρετων αγγέλων, το πρόβλημα με τους Νεφελίμ το έχουμε, τα μαύρα και επικίνδυνα τάγματα...αυτούς να φοβάστε και να προσέχετε μην σας αλλάξουν την ψήφο σας!!! Ε ρε το macedonia tv τι γνώσεις προσφέρει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γνωριζω τι εστι Ελοχιμ και Νεφελιμ..σαρκαστικα τους ανεφερα..και Λιακοπουλο δεν εχω παρακολουθησει ποτε στη ζωη μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. περιπαικτικά το ανέφερα. Εγώ πάλι μια εποχή τον έβλεπα ανελιπώς γιατί στο 5λεπτο με κοίμιζε, αναπνοή δεν έπαιρνε ο κερατάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχα...μαλιστα...αρα ο λιακο καταπολεμα τις αυπνιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή